|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Miko
Administrator
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Wto 18:25, 22 Maj 2007 Temat postu: Zapowiedzi gier i ich recenzje oraz newsy. |
|
|
Zaczynam od linku do nowego NFS:
[link widoczny dla zalogowanych]
Galeria z StarCraftu 2 :
[link widoczny dla zalogowanych]
StarCraft II
(21-05-2007)
Premiera: 2007
Gatunek: strategiczne
Developer: Blizzard
Producent: Blizzard
Dystrybutor: CD-Projekt
Wymagania minimalne: PC
Trzeba przyznać Blizzardowi, że umie swoich pracowników trzymać krótko. Nawet byłych pracowników. Przez cztery lata nikt nie puścił pary o „StarCraft II” – nawet ci ludzie, którzy w tym czasie odeszli z firmy. Nikt nie powiedział, że Blizzard dłubie przy sequelu jednej z najbardziej wielbionych strategii czasu rzeczywistego (jeżeli nie tej najbardziej wielbionej właśnie) już od 2003 roku! To był nie mniejszy szok niż sama oficjalna zapowiedź gry – przynajmniej dla mnie. Gdy tylko usłyszałem w oddali huk gromu, jakim się rozniosła owa wieść trzy dni temu, od razu pomyślałem, że nie ma się czym ekscytować, bo poczekamy sobie jeszcze minimum pięć lat na gierkę, znając tempo prac Blizzarda. Ale wygląda jednak na to, że w „StarCraft II” zagramy nieco wcześniej – może już za dwa lata, albo, jak bogowie kodu dwójkowego i szesnastkowego pozwolą, nawet w roku przyszłym...
wiecej na :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pią 15:54, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata
[link widoczny dla zalogowanych]
Dostępna w sprzedaży:
TAK (od 25 maja 2007)
Sugerowana cena wydawcy: 99,90 zł
Gatunek: akcja
Kategoria wiekowa: od 12 lat
Wersja językowa: kinowa (polskie napisy)
Nośnik i ilość: 1 DVD
Wydanie / seria: edycja premierowa
Opis i cechy:Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata to doskonała gra akcji osadzona w świecie znanym z drugiej i trzeciej części kinowego hitu "Piraci z Karaibów". Możesz wcielić się w samego Jacka Sparrowa, jak i w Willa Turnera oraz Elizabeth Swann, by zostać najsłynniejszym piratem i przeżyć wielką przygodę. Podczas swojej wyprawy m.in. stoczysz walkę z wielkim Krakenem i będziesz świadkiem zatonięcia Czarnej Perły. Odwiedzisz lokacje doskonale znane z filmu, takie jak więzienie z którego podstępnie uciekł Jack Sparrow, port Tortuga lub wyspę na której została zakopana skrzynia z sercem Davy'ego Jonesa. By dotrzeć do celu swej najpiękniejszej z przygód, będziesz musiał pokonać w emocjonujących pojedynkach setki przeciwników, uporać się w wieloma sekwencjami czasowymi i różnego rodzaju łamigłówkami.
Gra Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata jest pozycją obowiązkową dla każdego wielbiciela przygód Jacka Sparrowa, Willa Turnera i Elizabeth Swann, jak również dla każdego w kim drzemie dusza awanturnika!
Wciel się w jednego z trzech głównych bohaterów Jacka Sparrowa, Willa Turnera i Elizabeth Swann!
Przeżyj prawdziwie pirackie przygody wypełnione niebezpieczeństwami i pułapkami.
Sam decyduj w kluczowym momencie rozgrywki kim chcesz grać, dzięki unikalnej możliwości szybkiego przełączania.
Używaj unikalnych zdolności, ciosów wykańczających i specjalnych ataków każdego z bohaterów.
Wykorzystaj wszystko co masz pod ręką, by wspomóc się w walce.
Rozgrywaj swe działania w doskonałej grafice w pełni oddającej niepowtarzalny klimat filmu!
Wymagania sprzętowe:Procesor Pentium 4 lub AMD Athlon 1,5 GHz lub szybszy, 256 MB RAM, 1,4 GB wolnego miejsca na dysku twardym, Karta graficzna 3D z 64 MB VRAM zgodna z DirectXR 9.0c
Dane z:
Kod: | http://www.gram.pl/gra_6gne8_Piraci_z_Karaibow_Na_Krancu_Swiata.html |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pią 16:33, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Halo 2
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PeCetowa konwersja najlepiej sprzedającej się gry na konsolę Xbox, przygotowana specjalnie z myślą o promocji systemu Windows Vista. Master Chief i Cortana znani z części pierwszej Halo powracają, podobnie zresztą jak okrutna cywilizacja Covenant. Główny bohater gry - Master Chief - przyjmuje tym razem misję ocalenia Ziemi, kolebka ludzkości staje bowiem w obliczu realnego zagrożenia inwazją obcych.
Kontynuacja Halo oferuje wiele nowych możliwości, jakich zabrakło w części pierwszej. Ponadto programiści z Bungie postarali się także o to, aby znacznie dopracować wersję PC w porównaniu do Xboxowej. Mamy zatem zupełnie nową i o wiele lepszą oprawę audiowizualną, a względem części pierwszej, całkowicie nowe środowisko gry i masę ciekawych lokacji. Świat, po którym się poruszamy jest interaktywny, a poszczególne części map można niszczyć - okna, kolumny, czy drzwi mogą pójść w drzazgi, a świadome tego faktu wrogie jednostki, stanowią jeszcze większe zagrożenie. Dzięki nowym procedurom A.I. w Halo 2 przeciwnicy robią wszystko co w ich mocy, by zbliżyć się do głównego bohatera i unieszkodliwić go raz na zawsze. W ramach samoobrony Master Chief może np. niszczyć źródła światła, by następnie schronić się w zaciemnionych obszarach. Czasami lepiej przecież uniknąć bezpośredniej konfrontacji i zaatakować z ukrycia wykorzystując element zaskoczenia.
W grze dostępnych jest wiele typów broni i pojazdów. Nasz heros może też dzierżyć w swych dłoniach dwie różne „śmiercionośne zabawki” w jednej chwili. Do jego dyspozycji oddano m.in.: Battle Riffle - zmodyfikowaną wersję oryginalnego karabinu (poprawiona celność i zasięg, ale zmniejszona szybkość strzelania), wypluwający kule z niesamowitą prędkością pistolet maszynowy SMG, broń snajperską wykorzystującą promienie energetyczne, a nawet miecz energetyczny (niesamowicie użyteczny podczas bliskich starć z zabójczymi przeciwnikami).
Nie zapomniano oczywiście o trybie rozgrywki wieloosobowej. W PeCetowej wersji znalazły się wszystkie tryby i mapy dostępne w podstawowej edycji z konsoli Xbox, a także te wypuszczone w pakiecie „Halo 2 Multiplayer Map Pack”. Dostajemy więc m.in. takie tryby jak: Oddball, Race, Slayer, Juggernaut, Capture The Flag; kompleksowy system wyszukiwania graczy chętnych do potyczek w sieci, statystyk czy lig itp. Na dodatek autorzy zaimplementowali w grze narzędzia do edycji i tworzenia własnych map i poziomów multiplayerowych.
Seria gier Halo ma najwyraźniej pecha do komputerów osobistych. Najpierw gracze czekali bardzo długo na część pierwszą, a kiedy się w końcu pojawiła nie wzbudziła aż tak wielkich emocji jak konsolowy - Xboksowy - pierwowzór. Teraz dochodzą niepokojące informacje o przełożeniu premiery części drugiej.
Na amerykańskim rynku druga odsłona Halo miała pojawić się 22 maja a więc trzy dni temu. Europa miała rozkoszować się przygodami Master Chiefa kilka dni później. Niestety ostatnie informacje od panów z Redmond mówią o premierze w okolicach 8 czerwca. Ciekawe czy tym razem dotrzymają słowa.
Dane z:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pią 20:37, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
SpaceForce: Rogue Universe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnego pięknego dnia, pokonując kolejne kilometry kosmicznej próżni pomyślałem sobie: „I w co ja będę grał, gdy X3 przestanie mnie bawić”. Dziś znam już odpowiedź – być może będzie to Spaceforce: Rogue Universe. Jedna z tych gier, do których podchodzi się z entuzjazmem godnym wiązania sznurowadeł, a odchodzi na czworaka ze szczęką leżącą gdzieś na podłodze. Ale po kolei.
Zacznijmy może od formalności: gra będzie przełomowa, piękna, wciągająca, z rozbudowaną i pasjonującą fabułą. Będzie po prostu najlepsza w swojej klasie (i wszystkich innych, też), ogromna, zapewni nieograniczoną wolność i tyle godzin zabawy, ile gwiazd na nocnym niebie. Czy mówiłem, że będzie przełomowa? Mówiłem? A to dobrze... aha, byłbym zapomniał. Będzie jeszcze innowacyjna, godna określenia - „nowej generacji”, a AI stające na naszej drodze okaże się mądrzejsze od założyciela Mensy. Skoro tradycyjne dla zapowiedzi wychwalanie mamy już za sobą, sprawdźmy, czego możemy się po niej – naprawdę - spodziewać.
Autorzy obiecują wciągającą i ciekawą fabułę. Wszechświat nie zdążył się jeszcze dobrze otrząsnąć po jednej wojnie, a w powietrzu wisi następna. Niestety nikt... przepraszam, prawie nikt nie jest świadom czyhającego zagrożenia. Pewna osoba dostrzega niebezpieczeństwo, ale nikt nie chce jej słuchać. Tym kimś jest oczywiście główny bohater, w którego przyjdzie nam się wcielić. Nasze zadanie najprawdopodobniej będzie polegało na poinformowaniu świata o zbliżającej się zagładzie i wystrzelaniu wrednych kosmitów. Cóż, może być ciekawie (ale nie musi).
SRU (sympatyczny skrót, prawda?) to typowy symulator kosmiczny z domieszką RPG. Oznacza to, że jako pilot zdobywający punkty doświadczenia („wymienne” na rozwój umiejętności), będziemy przemierzać bezkres kosmosu. A to, co będziemy w tym czasie robić, zależy tylko i wyłącznie od nas. Przynajmniej w teorii. Może to być handel – wiadomo, tanio kupić, drogo sprzedać. Z czasem pieniędzy zacznie przybywać, a nasz stateczek okaże się zbyt mały do wożenia takich ilości towarów. Zmienimy więc go na coś większego. O wiele łatwiejszym, aczkolwiek znacznie bardziej niebezpiecznym sposobem jest wykonywanie zadań bojowych: zabicie wyznaczonej osoby, eskortowanie etc. Oczywiście nikt nie zmusza nas do bycia grzecznym. Wszyscy chętni, odpowiednio uzbrojeni gracze będą mogli zasmakować przemytu nielegalnych towarów czy piractwa (i nie mówię tu o ściąganiu gry z internetu). Ale pamiętajmy - każda decyzja, wybór i wykonane zadania będą wpływać na naszą reputację u aż 10 różnych ras. Utrzymanie dobrych stosunków ze wszystkimi stanie się po prostu niemożliwe. Pomagając jednym, podpadniemy drugim. Dana cywilizacja może znienawidzić nas do tego stopnia, że każdy jej przedstawiciel będzie strzelać, gdy tylko nas zobaczy. Nie mówiąc o locie w nieprzepadającym za nami sektorze, który wywoła reakcję typu „kij w mrowisko”. Patykiem jest rzecz jasna nasz statek i w przeciwieństwie do poczciwej gałęzi nie jest niewrażliwy na „ukąszenia” (laserów).
Dane z:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pią 20:55, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Hai$t:
Niestety do tej gry zostały podane tylko fotki żadnego opisu ani wymagań jak coś więcej znajde to tu wrżuce:
A narazie fotki:)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miko
Administrator
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pią 20:59, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
3 fota wymiata
Ja czekam na Fife 08
Piraci z Karaibów ,musze mieć tą gierkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miko
Administrator
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Sob 7:22, 26 Maj 2007 Temat postu: FIFA 08 juz jesienią w sprzedaży ... |
|
|
Wielką niespodzianką byłoby, gdyby firma Electronic Arts zrezygnowała w tym roku z wypuszczenia kolejnej FIFY. O czym ja w ogóle myślę? Skoro FIFA 08 stała się już faktem, porozmawiajmy o detalach.
Dziś dowiedzieliśmy się, że na pudełku serii znajdzie się Ronaldinho, który zresztą gości tam od jakiegoś czasu dość regularnie. Natomiast w jego sąsiedztwie - w zależności od kraju, w którym gra zostanie wydana - ujrzymy między innymi:
Sergio Ramosa (Hiszpania)
Miroslava Klose (Niemcy)
Andreasa Ivanschitza (Grecja)
Tranquillo Barnette ((Niemcy)
Florent Malouda (Francja)
Frank Ribery (Francja)
FIFA 08 ukaże się na praktycznie wszystkie dostępne platformy - Xbox 360, PS3, PS2, Wii, Nintendo DS, PSP oraz oczywiście PC. Kogo typujecie na polską wersję okładki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miko
Administrator
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Sob 11:01, 02 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja typuje Ebiego Smolarka lub Jerzego Dudka
Leo Benhkaer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miko
Administrator
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Sob 11:03, 02 Cze 2007 Temat postu: Oficjalna zapowiedź nowego NFS... |
|
|
Doczekaliśmy się oficjalnej zapowiedzi kolejnej odsłony serii Need for Speed.
[link widoczny dla zalogowanych]
Electronic Arts uraczyło nas oficjalną zapowiedzią nowej części znanej sagi wyścigowej Need for Speed. Zgodnie z wszelkimi wcześniejszymi donosami, tytuł nadchodzącej gry brzmi ProStreet. Jak zapowiadają twórcy, tytuł ma zaoferować nowe oblicze pościgów ulicznych.
Z bardziej oczywistych elementów możemy liczyć na foto realistyczną oprawę graficzną, czy poprawiony system Autosculpt, pozwalający na dowolne modyfikowanie samochodów. Obiecano także dodanie pewnego modelu zniszczeń, dzięki czemu po przejechanej trasie nasz bolid będzie porysowany, a jego karoseria powgniatana. Przebudowany zostanie także tryb zabawy poprzez internet.
Need for Speed ProStreet ukaże się na Xbox 360, PlayStation 3, Wii, PlayStation 2, Nintendo DS, PSP, PC oraz telefony komórkowe.
Kod: |
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miko dnia Sob 19:16, 02 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Sob 19:15, 02 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Trzeba będzie poczekac na premiere i ją ściągnąc, bo zapowiada się świetnie!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miko
Administrator
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Śro 15:40, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Colin McRae: DIRT
Gatunek: symulacyjne
Developer: Codemasters
Producent: Codemasters
Premiera: czerwiec 2007
Wymagania minimalne: PC, PS 3, Xbox 360
Najnowsza odsłona znanych rajdów, niesie ze sobą wszystko co najlepsze z poprzednich części, czyli m.in. autentyczne samochody i trasy. Oprócz tego twórcy przygotowali kilka niespodzianek, które mają jeszcze bardziej zwiększyć emocję. Pierwszy raz gra pojawi się także w wersjach na konsole nowej generacji - PlayStation 3 i Xbox 360. Gra "Colin McRae: DIRT" ma być dostępna od czerwca 2007 r
Kod: |
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Czw 8:26, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
The Sims 3
Jest to gra która pojawi się 1 kwartał 2008 roku skąt to wiadomo EA Games pokazała cennik na ten rok i tam znajdowała się właśnie ta gra. Więc można przypuszczac że wyndzie taj jak było tam napisane.
Ciekawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pon 19:30, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ride! Carnival Tycoon [link widoczny dla zalogowanych]
producent: ValuSoft
wydawca: ValuSoft
kategoria: strategiczne / ekonomiczna
Data Premiery:
Świat: 17 lipca 2007
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Opis Gry
Ride! Carnival Tycoon to niskobudżetowa strategia ekonomiczna, przygotowana przez firmę ValuSoft, specjalizującą się w przygotowywaniu tego typu produkcji. Producent ten w przeszłości opracował między innymi takie gry jak Prison Tycoon (cała seria), czy Tabloid Tycoon. Tym razem, zgodnie z tym co może sugerować tytuł opisywanej gry, zajmujemy się prowadzeniem objazdowego wesołego miasteczka. Można więc stwierdzić, iż Ride! Carnival Tycoon w pewnym stopniu nawiązuje do popularnej serii RollerCoaster Tycoon, przedstawiając jednak kwestię prowadzenia wesołego miasteczka na zdecydowanie mniejszą skalę. Opisywana strategia ukazała się oczywiście wyłącznie na komputery osobiste. Producent nie przewidział też żadnych trybów multiplayer.
Jednym z głównych czynników wyróżniających ten produkt na tle konkurencyjnych strategii jest to, że wesołe miasteczko w danym mieście zatrzymuje się jedynie na kilkanaście dni. Gracz musi więc na bieżąco planować występy w innych miastach, odpowiednio dopasowując trasę podróży. Producent zadbał w sumie o 21 lokacji. Najważniejszą rolę w wesołym miasteczku odgrywają oczywiście wszelakie atrakcje, takie jak karuzele, domy strachów, czy wreszcie kolejki górskie. W Carnival Tycoon możemy wybierać pomiędzy 25 różnymi konstrukcjami. Oczywiście w początkowej fazie zabawy można sobie pozwolić jedynie na postawienie najprostszych atrakcji. Na kolejne obiekty trzeba sumiennie zapracować. Nie możemy także zapomnieć o innych niezbędnych obiektach, jak chociażby budkach oferujących lody, napoje, hot-dogi, czy inne towary.
W głównym trybie kariery zajmujemy się nie tylko pomnażaniem dostępnych funduszy, ale i odblokowujemy nowe miejsca, które poprzednio były niedostępne. Oprócz kariery zadbano też o pojedyncze wyzwania, których jest w sumie dziesięć. W misjach tych musimy ścigać się z czasem, tak aby zaspokoić potrzeby odwiedzających przed upływem wyznaczonego terminu. Z innych ciekawych opcji warto też wspomnieć o możliwości reklamowania swojego miasteczka. Wiąże się to oczywiście z koniecznością wydania odpowiedniej ilości pieniędzy. Wizualnie gra prezentuje się stosunkowo kiepsko, oferując jednak dość rozbudowane opcje budowy wesołego miasteczka. Oznacza to między innymi, iż zakupione konstrukcje można stawiać w wybranych przez siebie miejscach.
Dane z:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pon 19:32, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ship Simulator 2008 [link widoczny dla zalogowanych]
producent: VSTEP
wydawca: Lighthouse Interactive
kategoria: symulatory
Data Premiery:
Świat: 13 lipca 2007
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Rozsądne wymagania sprzętowe :
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB, Windows XP/Vista.
Opis Gry
Ship Simulator 2008 to kolejna gra, przygotowana przez holenderską firmę VSTEP i traktująca o pływaniu rozmaitymi statkami. Tym razem niderlandzcy developerzy postanowili zaserwować posiadaczom komputerów osobistych klasy PC produkt znacznie bardziej dopracowany i bogatszy w treść, niż to miało miejsce poprzednio. Wszystko po to, aby można się było poczuć niczym prawdziwy kapitan, żeglujący na pokładzie swojej maszyny po całym globie ziemskim.
Lista wirtualnych statków (do każdego z nich przypisano rzecz jasna specjalny przewodnik) została rozszerzona m.in. o kontenerowiec, tankowiec, a nawet poduszkowiec. Udostępniono też nowe miejsca do odwiedzenia, czyli np. rejon San Francisco, Marsylii i Southampton. Warto zauważyć, że twórcy Ship Simulator 2008 pozwolili graczom na kontrolowanie portowych żurawi, służących do obsługi statków towarowych. W zależności od wybranego typu maszyny mamy do wykonania inne zadania – trzeba chociażby zorganizować pościg szybką łodzią motorową albo przewieźć ładunek kontenerów z punktu A do B.
Abyśmy mieli lepszą kontrolę nad statkiem, otrzymaliśmy do dyspozycji nowe przyrządy, czyli przykładowo miernik głębokości aktualnie eksplorowanego przez nas akwenu. Ponadto zaimplementowano realistycznie wyglądające fale oraz dynamicznie zmieniające się pory doby i warunki pogodowe. Sugestywnie prezentują się też uszkodzenia kadłubów, powstające w wyniku kolizji. Całości dopełnia możliwość zapisu stanu gry w trakcie wykonywania misji oraz atrakcyjne novum w postaci opcji zabawy wieloosobowej.
Dane z:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pon 19:42, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ThreadSpace: Hyperbol
producent: Iocaine Studios [link widoczny dla zalogowanych]
wydawca: Valve Software
kategoria: zręcznościowe
Data Premiery:
Świat: 12 lipca 2007
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet | liczba graczy: 1 - 16
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 1GHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D, Windows 2000/XP, 150MB na HDD.
Opis Gry
Powstała w studiach Iocaine Studios gra Thread Space: Hyperbol łączy w sobie elementy kosmicznej strzelaniny, strategii i RPG. Jako pilot statku kosmicznego gracz bierze udział w intergalaktycznym konflikcie między trzema potężnymi organizacjami: szanującą pokój i demokrację Drake Republic, nastawioną na wojskową siłę i kontrolę Intercorporation Military Force oraz zamieszanym w nielegalne interesy, przemyt i czarny rynek, Syndykatem. Po czyjej stronie się opowie, zależy tylko od niego.
Gra posiada rozbudowany tryb online. Korzystając z niego gracz ma możliwość stworzenia swojego awatara, wyposażenia posiadanego statku oraz zmiany jego wyglądu. Stworzona postać staje do walki w międzykorporacyjnych bitwach. Za zdobyte doświadczenie można ulepszać posiadany pojazd oraz dodawać do niego nowe wyposażenie, pancerze, pola ochronne i bronie.
Istotny jest fakt, że za rozgrywkę w trybie online nie trzeba dodatkowo płacić, wystarczy być posiadaczem legalnego klucza-kodu rejestracyjnego dołączanego do każdego egzemplarza gry.
Walki można toczyć zarówno za pośrednictwem Internetu, jak i przy użyciu sieci LAN. W bitwach może brać udział do szesnastu osób podzielonych na drużyny, bądź walczących w systemie każdy na każdego.
Sama rozgrywka opiera się na szybkości i umiejętnym wykorzystaniu posiadanego uzbrojenia. Arsenał broni jest rozbudowany. Niektóre z pocisków osłabiają osłonę przeciwnika, inne wzmacniają systemy obronne. Niektóre bronie mają działanie obszarowe, na przykład można za ich pomocą stworzyć pole grawitacyjne, które zmienia tor przelatujących przez nie pocisków. Od refleksu i trafności decyzji gracza zależy powodzenie w walce. Ciekawym patentem jest możliwość podkręcania wystrzeliwanych pocisków, czy też wykorzystanie elementów otoczenia do pozbycia się wroga zrykoszetowaną serią.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dane z:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pit91
Moderator
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: Pon 19:50, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Adrenalin 2: Rush Hour
[link widoczny dla zalogowanych]
producent: Gaijin Entertainment
wydawca: 1C
kategoria: wyścigi / samochodowe
Data Premiery:
Świat: 06 lipca 2007
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: brak danych
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
nośnik: 1 DVD
Opis Gry
Adrenalin 2: Rush Hour to gra wyścigowa, wykonana przez rosyjską firmę Gaijin Entertainment. Sequel Adrenalin: Extreme Show, jako jedna z nielicznych pozycji, pozwala nam na emocjonujące przejażdżki po ulicach Moskwy.
Gra podejmuje modny ostatnimi czasy temat ulicznych, nielegalnych zawodów z udziałem wirtualnych kierowców. Dane nam jest zasiąść za kółkiem 25 ekskluzywnych, sportowych wozów. Wciskając gaz do dechy, w mgnieniu oka przejeżdżamy przez ulice nowoczesnej stolicy Rosji. Grafikom udało się w dużym stopniu odwzorować architekturę miasta, a zwłaszcza jego centrum.
Wyścigi odbywają się zarówno w dzień, jak i po zmierzchu. Podczas potyczek z komputerowymi oponentami dużą rolę odgrywa realistyczny model uszkodzeń pojazdu. Każde auto podzielone zostało na kilkanaście stref, które mogą wejść w kolizję z elementami otoczenia. Wygrywanie zawodów jest utrudniane przez czającą się w zaułkach milicję. Funkcjonariusze pędzący w radiowozach niejednokrotnie przewyższają umiejętnościami nawet oponentów, startujących z nami w konkursach. Dodatkową przeszkodą w osiąganiu satysfakcjonujących wyników są dla nas również częste korki.
Zwycięstwa w prestiżowych zawodach premiowane są wysokimi kwotami, które otwierają przed nami możliwość kupna nowych części do naszego auta. W Adrenalin 2: Rush Hour nie brakuje ponadto elementów RPG, do których należy rozwijanie umiejętności naszego kierowcy, a także dbanie o jego sławę w okolicy. Prócz trybów gry dla jednego gracza, pozwalających na dużą swobodę w poruszaniu się po mieście, autorzy zaserwowali nam też opcję multiplayer. Za jej sprawą możemy przemierzać wirtualną przestrzeń w towarzystwie znajomych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|